2.04.2011

Vuxen poäng

Nu har jag pratat med mamman. Jag sa att jag kan gå med på att ha flickorna näst nästa helg, över natten (!). Hela lördagen, hela natten och hela söndagen. Om inte detta ger mig 1000 vuxen poäng så vet jag inte vad som gör! Snacka om att verkligen få testa på att  vara mamma. Att komma hit har verkligen fått mig att se hur mycket jag kan och hur mycket jag vågar. Jag trodde aldrig att jag var mycket av en barn passare, trots att jag har mycket erfarenhet av barn. Shit, se på mig nu. I morse när mamman var iväg och jag bara hade Lola så tog jag med mig henne tillbaka till sängen och somnade om med henne bredvid mig. Jag  måste säga att jag är upp över öronen förälskad i de två tjejerna.




Imon fyller pappan år och jag som absolut inte visste vad jag skulle ge fixade med mina foton igen och har gjort en tavla till honom med foton på tjejerna, Bryton och mamman som han kan ha i sitt kontor. Enkelt men så meningsfyllt! Så efter att slutat jobba idag så ficka jag leta bland mina tusentals bilder efter vilka jag skulle använda mig av. Blev dock nöjd med hur den blev. Jag är ledig imon fram tills klockan 2 och sen jobbar jag fram till midnatt då föräldrarna ska på ett party. Så jag har planerat in att åka till gymmet på morgonen och sen ska jag ta flickorna på något roligt under dagen och på kvällen får det bli mys mat.
SUUUUUUR blev jag idag när jag utanför dörren finner paketen jag skickat hem för 2 veckor sen typ! Tar bilen och åker ner till posten där de berättar att paketet har varit hemma i Sverige och vänt! De enda riktiga svaret de kunde ge mig var att någonstans på vägen har det blivit något fel. Killen bakom disken drog ett skämt om att "kanske har paketet varit i din hemstad i några dagar för att sen skickats tillbaka hit". Dock försvann hans leende när jag inte riktigt var lika road som han. Men ÅH palla. Nu måste jag tydligen betala en gång till för att få de skickade hem. Men seriöst tänk om de har legat i posten hemma i Falkenberg och sen tillbaka hit. Fast jag är ändå glad att jag skrev avsändare för annars hade de tydligen slängts sa han.. Bra jobbat posten.



Helt random nu tar vi en familje bild-ögonblick.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar