2.10.2011

Icke beroende

Jag har ju helt glömt av att berätta att denna veckan lever jag utan kaffe! Jag visste att jag inte var beroende riktigt än.. Sanningen är faktiskt att föräldrarna har bestämt sig för att "förbättra" sina liv genom att äta nyttigare. Jo det är ganska roligt faktiskt för sen jag kom hit så är nog detta 7e försöket. Denna gången handlar det om raw food diet. Jag gillar verkligen allt vi får till middag, det känns så mycket nyttigare och jag har nästan blivit piggare. Eller inte nästan, utan det har jag! Det med att inte dricka kaffe var mest för att jag ville se om jag verkligen blivit beroende., Och lite för att bevisa för vissa personer ( nämner inga namn) att jag kan sluta om jag vill. Så det så. Idag har ännu en gång varit en helt makalöst fin dag. Massor utan sol resulterar till en väldigt lycklig Kajsa. Kenzie hade dock fått öron inflammation så jag hade mest Lola idag. Jag tror inte jag längtar tills hon börjar lära sig gå.. Hon kommer inte vara den som står stilla! Vi var ute på en härlig runda i solen och sen gled jag in till Tacoma i min mini van för att hämta B från skolan. Efter jobbet drog jag och mötte upp Evelina och vi såg bion No strings attached. SÅÅ himla rolig och bra film! Kommer nog dröja ca 2 månader innan den kommer till er i Sverige men den är värd att vänta på. tro mig.. Innan jag skulle åka hittade jag min familj sittandes utanför huset för att vänta på pappan när han kom hem från jobbet. Uber gulligt tyckte jag.




 I väntan på pappa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar