2.15.2011

Valentine

En hjärtans fin dag. Började med att jag körde B till skolan. Han har flera gånger frågat sin mamma om han kan få kalla mig sin syster om folk frågar. Haha hur gulligt är inte det.. Men faktiskt så är han som den lillebror jag aldrig fick. Vi tetas och skämtar som syskon och han frågar alltid mig om råd när det gäller tjejer. Så imorse i bilen satt vi och snackade taktik för hur han skulle fråga ut tjejen han gillar. LOVE IT. Senare på morgonen följde jag och Lola med mamman och gjorde lite ärenden, bla lite valentines presenter. Galet hur mycket det finns här!! Och det roliga är att imon kommer allt vara till rea pris. När vi hämtade upp Kenzie i skolan så hade hon gjort varsin kaka till oss alla. Själv gav jag henne lite godis och en sagobok där jag på sista sidan klistrat in en bild på henne och mig och under skrev jag " I will always love you my silly goose" så jag hoppas denna boken kommer finnas kvar så när hon växerupp kan hon se det. Resten av eftermiddagen var det bara jag och tjejerna, och vi hade hur mysigt som helst. När jag skulle gå ner för trappan skriker Kenzie "Stoop!! I wanna tell you how much I love you.."  När jag frågade hur mycket sa hon " til the moon and back, Kajsa". Det var allt jag behövde höra för att göra min hjärtans dag. Men senare på kvällen när pappan kom hem hade han presenter till oss alla. Tjejerna fick varsitt gosedjur och jag och mamman fick blommor. Sjukt paff jag blev, jätte snällt verkligen.

Imon ska jag följa med mamman och shoppa möbler och annat till hus som de ska sälja ( det är vad hon jobbar med), så blir en rolig morgon för oss båda. Flickorna ska vara hos sin mormor under tiden och sen på eftermiddagen och kvällen ska jag ha dem igen.

Happy Valentine till er alla <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar