2.20.2011

Kineser

Idag har jag varit på ett stort utomshus mall. Underbart soligt väder och massor utan bra affärer som alla är outlet. Puma, Nike, Addidas, Coch, Ralp Lauren, Calvin Klein, Banana Republic, Burberry, DKNY mm. Hur mycket stora affärer som helst och allt billigare, gaah vilken underbar ide. Hittade dock bara ett par jeans... Typiskt. Men det var en rolig sak att åka till. Det enda minus som jag fann där var att det kryllade av kineser!! De var överallt. Var jag än hittade, gick och stod så var de där med sina kameror. Nej jag har inget emot kineser men de är inte speciellt trevliga, de säger inte ursäkta och de var bara SÅ många... Ikväll var det meningen att jag skulle jobba men med denna långa vecka som varit så fick jag ledigt. Så nu sitter jag hemma hos Emily och pusslar och dricker vin. En trevlig lördagskväll! Imon flyttar Emily till Boston för att plugga. Det suger tycker jag.. Kommer sakna min amerikanska vän.

Imon är jag ledig hela dagen och ska köra till Seattle för att hänga med Malin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar