11.13.2010

Desperate Housewives

Var hemma hos en vännina till mamman ikväll. Jag lovar det var som att stiga in hos Bree Vandeekamp i desperate housewives.. Hon var p e r f e k t! Stort leende som visade den perfekta vita tandraden, och hennes hår var så glansig och fint och låg i en perfekt frisyr. Huset var helt otroligt fint! Inte en dammråtta i sikte. Hon var hur trevlig och rolig som helst. Till mat fick vi typ ett smörgårds bord, där hon hade bla gjort svenska köttbullar! prisa gud. Samt köpt svensk lingon och saaaalt lakrits. Pappan i familjen blandade hela tiden fel länder med sverige. Typ " ni dricker mycket vodka" nee det är nog Ryssland, " ich liebe dich"  okej nee det är tyska! haha ganska irriterande. I alla fall bjöd han mig på turkisk peppar så jag förlåter honom. Till efterrätt fick vi cup cakes och på dem hade hon skrivit welcome Kajsa precis som hon också skrivit det på en tavla på väggen. Mamman hade förklarat att gatan de bodde på kallades wisteria lane för alla fruarna där var lika perfekta. Allt jag kunde tänka på när jag kollade på henne var vad hennes brister måste va! Ingen kan väl vara perfekt? Så frustrerande.. Min "date" va ett skämt! snygg nej, töntig jaaaa! haha så när vi skulle åka tog jag snabbt tag i Lola och bara "see ya, bye!" Jag och mamman skrattade hela vägen hem. jisses. Varit jätte vackert väder här idag så jag tog med mig Rayford på en runda. De brukar aldrig gå ut med honom så nu är han galen i mig. Känns skönt att känna sig älskad. Tack hunden.

                                                                        Rayford

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar