11.11.2010

Vanilla Latte

Jag har verkligen hamnat rätt. Mamman är en frisör och har hjälpt mig köpa riktigt bra saker så nu är mitt hår awsome! Plus att hennes syster, som jag träffade idag går i skola för att utbilda sig till sån som jobbar med huden ( nej kommer inte på vad de heter). Så hon ville ha personer till att få öva på att göra ansikts behandling. Så jaa, kan man ha hamnat mer rätt? Just nu sitter jag och kollar lite tv. Mamman är ute med Bryton på lite tu man hand och jag hade hand om flickorna. De var verkligen över trötta idag så det var lite kamp att få dem att sova.. Men nu är det tyst i huset. Shoppingen idag gick sådär. Inte jätte kul när man har barn med dig har jag märkt. Men fick köpt ett linne och en väst samt ett par öronhänge. Så helt okej nöjd. Ska dra dit själv nästa gång. Fick kört mycket idag så det var bra! Det enda som är svårt är att hitta! Har börjat dricka kaffe. Eller nej latte, en  one vanilla sugerfree latte with soymilk. GOTT. Imon är jag ledig tydligen, eller i alla fall halva dagen, så tänkte testa en klass på gymmet. Sen på kvällen ska vi på middag hemma hos mammans vännina. Förhoppningsvis utan att bli ihop matchade med en miljönär.. haha.

/ kajsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar