11.24.2010

Im on fire!

Detta går ju som smort. Så tänkte jag idag då hela dagen har varit så himla bra! Hade flickorna över dagen och jag och Makenzie lekte mammor och tog våra bebisar på shopping runda. Hon är 3 år och helt galet smart redan! När vi satt och matade våra dockor säger hon "du är en bra mamma kajsa" haha hur sött är inte det! Och idag har jag verkligen känt mig som världens bästa au pair. Efter en god lunch la jag Lola som somnade direkt och sen låg jag och Makenzie och läste massa böcker ihop tills hon också somnade. Medans hon sov tvättade jag, vek, diska, plockade undan, sorterade, borstade hunden jaa allt! Gick jätte snabbt så hann till och med baka en kladdkaka! När mamman kom hem stannade hon upp i köket, sen kom hon fram och gav mig en lång kram och sa "Were have you been all my life?" haha. Sen gav hon mig nycklarna till bilen och sa att jag fick göra vad jag ville. Drog till Tacoma för att träffa upp en svensk tjej som bor där. Sjukt härlig tjej. Vi satt på starbucks och tjötade och sen drog vi in till the mall och kollade runt. Köpte mina hunters!! Efter denna awsome dag så känner jag att jag förtjänade dem. Imon är det Thanksgiving! Det ska bli en härlig upplevelse att få testa på. Ska hjälpa mamman med maten och sen ska vi dra till farmorns hus för att äta äta och åter äta. Vissa dagar vet jag att jag kommer känna precis tvärtom från vad jag har känt idag men då tänker jag minnas denna underbara dag då jag var på topp! 

                                           Bring on the rain!   

1 kommentar: