11.17.2010

Titta, hon kan!

Idag har jag kört en himla massa. Till och från Tacoma 3 gånger och sen till och hem från gymmet, och under alla dessa tripper har det gått super! Inga fingrar pekade och ingen tuta tutade. Så jag är NÖJD med mig själv. Idag har jag och Makenzie varit på yoga. Det var helt okej, mest sång och vandring. Makenzie var jätte blyg så hon stod bara och höll fast sig i mitt ben under de 45 min vi var där. Var meningen att jag skulle vara ledig på lördag men nu  vet jag knappt. Vi har fortfarande problem med att göra schema. Blev dock smått irriterad då det faktiskt var bestämt att jag skulle vara ledig lördag.. Så nu är jag ledig fredag, tror jag.. Ah ni ser, noll koll! På fredag ska jag i alla fall träffa en kvinna som heter Shelly. Hon är härifrån så hoppas på att hon kan tipsa om roliga saker att hitta på när man är ledig. Nu till det som gjorde rubrikerna på min dag. Gymmet. Se och häpna när jag nu berättar att jag idag testade på att träna med en personlig tränare! De hade någon slags dag där idag så man fick testa på gratis. Så in kommer jag troende om att det kommer bli ett lugnt spinning pass. Men icke. Muskel knutten som verkade jätte trevlig då han förklarade "vi kan testa oss fram lite och se vad som passar dig bäst". Jag tror nu att denna man var sänd till jorden för att döda mig. Kändes som ett direkt taget avsnitt av biggerst loser. För att se det positiva så gjorde det säkert nytta! Nu ska jag och min utmattade kropp sova.

Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar