11.17.2010

Starbucks

Jo okej jag hittade tillbaks! Dock ganska opassande så gick strömmen i hela området igår då de var en stor storm. Så var från koppald från allt tekniskt ting. Man fick känna på hur stort behov man faktiskt har av de. I alla fall här! Vet att jag har tjötat på hur trevliga amerikanare än, men låt mig berätta att detta inte är fallet i trafiken! Har kört en del nu och har fått ca 20 olika otrevliga handgester från människor. Vad vill ni?! Ursäkta att jag kör lite långsamt för att jag inte vill köra fel.. Idioter. Bryton tycker jag borde få ha en övningskör skylt för då kan folk förstå säger han.. Kul att man i somras firade att man hade haft körkort i ett år och nu känns det som första gången man ger sig ut på vägar. Kvinnan i gpsen och jag är INTE sams. Så nu kör jag på känsla! Idag har det mest varit jag och lillan hemma. Och imon ska jag och Makenzie på yoga ihop vilket ska bli våran egna sak att göra ihop så det ska bli mysigt.  Bjöd föresten familjen på hederlig svensk kladdkaka igår. Blev en succe! Dock fick jag leta över hela Tacoma för att finna vanilj socker.. Killen som jobbar på starbucks frågade idag vad jag hette. Han sa " träffar ju dig ändå varje dag så trevligare att kunna heja på dig via namn". Såå det var sista gången jag gick dit! Nu går jag vidare till nästa, det vill säga den som ligger mitt emot.  Har redan 3 beroende här. Hummus, dexter och starbucks.. efter en och en halv vecka. Kan det sluta bra?

Kladdkaka lovers


Strömavbrott 



Gett mig tusan på att hennes första ord ska vara på svenska..









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar