11.14.2010

Söndag

Idag hade vi våran fotografering. Det gick bra tror jag. Vi skulle sitta på  trappan framför huset och typ "leka" och se naturliga ut. Kändes sjukt löjligt att sitta och typ fejk skratta och låtsas som vi hade hur kul som helst. Inte blev det bättre när lite nyfikna grannar började smyga fram för att se va allt stå hej va om.  Men de kommer vara i svart vitt så kan nog bli rätt fina. Annars har dagen varit lugn och skön. Vi var på födelsedags kalas hos barnens kusin som fyllde 12 år. Mer släktingar! Fick testat en riktigt amerikansk födelsedags tårta. En 20 cm hög choklad tårta med massor utav glasyr! Till det mint glass. Måste medge att de vet sina söt saker här. Imon kommer pappans pappa hit och jag har lovat att göra efterrätten vilket kommer att bli min klassiska kladdkaka. Känns dock lönlöst nu efter att ha smakat va de är vana vid.. Imon bitti ska jag köra Bryton till skolan. SJÄLV! Så om jag inte bloggar imon betyder det att jag inte har hittat tillbaka.

// kajsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar