11.22.2010

SNÖ

Fick inte min ansikts behandling, fick inte min lediga halv dag.. Fick.. hemlängtan. När snön faller tänker jag på alla där hemma och hur jag ska klara av att fira jul utan dom! Gick upp en stund och kollade på massa bilder som jag har på min dator och genast gick humöret upp igen. Har en jul att fira här sedan följer ytterligare en massa hemma. Så jag ska nog klara det med. Måste berätta att de är helt ovana vid snö här så att det snöar såhär tidigt och "mycket" är jätte stort. Seriöst det ligger kanske 2 cm snö på gatorna och ändå har man ställt in skolan imon och mamman är jätte orolig så fort jag är ute och kör. Haha hemma har vi värre försöker jag förklara, men det går inte att intala för snön är som ett tecken ovan för dom. Vi har varit hos läkaren idag med Kenzie och stackarn har öroninflammation i båda öronen. Usch been there, done that! Åkte genom hela Tacoma för att jag så himla gärna ville köpa mina hunters, och möttes av en stor skylt där de stod att butiken var stängd pga vädret. Men hallå, det är ju inomhus! Amerikanare måste lära sig chilla när det kommer till snön.. I alla fall var vi ute och åkte pulka på rike mans golfbanorna som ligger här!  Min kväll blev helt underbar då jag fick reda på att det inte ätit upp sin gott och blandat påse som jag gav dem när jag kom hit. De gillade inte laktisen. Så nu ligger jag i sängen och njuter av att tryckt i mig hela påsen. Helt utan dåligt samvete. Denna veckan ska jag även träffa lite andra svenska tjejer så farväl ensam vargen!

                                                    Mycket snö?







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar