11.09.2010

non fat

Var med Makenzie på pree school idag. Påminner om dagis fast man är med barnen och det är bara för en timme. Mamman hade varnat mig att det var väldigt moder jord aktigt. Det först jag möttes av var en hippi! lovar hon måste vara det, hennes kläder var typ blommiga med freds märket på. När jag kom sa hon "moder jord tar emot dig". Va? Jag vet inte vad man svarar på det så jag la på ett stort leende bara, funkar alltid. Allt var så flummigt och positivt. Inte för att det är dåligt, men de lär en att man aldrig ska säga nej till ett barn utan försöka använda andra mer "positiva" ord.. Alla leksaker där var av trä och medan barnen lekte skulle vi vuxna sy!! jag kan inte sy.. Låtsades som om jag inte fick i tråden hela halvtimmen vi satt där, haha funkade bra. Sen skulle vi fika vilket passade perfekt då jag var himla hungrig. Havregryns gröt. Men detta var något utöver det vanliga. Typ vattnig! Fy va äcklig den va! verkligen. Mamman gillar inte det stället så de ska försöka byta. tack och lov! Och nu till alla er som sagt att jag skulle bli fet när jag flyttade hit. Tänk om! Efter två timmar på världens bästa gym ( de har verkligen ALLT där) så tog jag en vete shot, det är typ någon slags grön grönsak som de maler ner till juice. En shot av det ger lika mycket som om man äter grönsaker hela veckan. Efter den följde ett glas diet smooth jucie vilket är allt du behöver fast man mixar det. Man blir mätt och man får i sig allt man behöver. Sweeet! Fick övningskört idag. Det gick bra men kändes ovant med alla vägarna. Fick även hem min nya telefon, en black berry. Ingen aning hur den funkar men har ett år på mig att lära mig.

                                                     Hjälp?


/ kajsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar