11.21.2010

Ny vecka, nya tag

Nu var denna helgen över. Den har varit underbar och lugn. Jobbade igår kväll och varje gång jag har dem ensamma går allt skit bra men så fort jag ska lägga Lola så är det som hon säger "moha nu jävlar" och börjar skrika. Haha. Men jag stod på mig, lät henne gråta i typ 15 min sen gick jag in och gav henne nappen och se där det funkade! Dock satt jag hel spänd och väntade på att hon skulle vakna resten av kvällen. Idag har det börjat snöa här! Och helt plötsligt blivit is kallt. Jag som inte har verken rätt skor eller jacka för det.. Shoppashoppashoppa. Idag har det varit en härlig dag annars, sov länge sen skypade jag med de underbaraste där hemma vilket gjorde hela min dag och jag har varit på strålande humör. Vi drog till ett stort lagerhus där de sålde ut märkes kläder till halva priset. Jag hittade hela 1 par boxer trosor! WOW.. Var mest snowbord stil på allt så kanske därför. Just nu laddar vi inför Thanksgiving vilket ska bli sjukt kul att få vara med om. Mat i massor har jag hört. Fick en jätte fin spegel av mamman idag, så nu kan jag spegla sönder mig! haha. Imon är jag ledig på förmiddagen och efter att ha släppt av Bryton på skolan ska jag dra och göra en ansiktes behandling.  Myys. Hoppas på ytterligare en bra vecka!



                                          Mitt "hem"


                                                    Mitt andra hem


Såhär glad blev jag när jag skypa med dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar