11.29.2010

Trendig, ung och snygg..

Idag när jag hade flickorna bestämde jag mig för att ta dem till parken som ligger här. Vintern kom sågs och försvann här så ingen snö och inte särskilt kallt längre. Me like! När vi kom till parken så var de två andra mammor där med sina söner. Jag Makenzie och Lola ägde parken. Så var det bara. Deras söner var två skrikande plågor och själva såg de allmänt trötta ut i sina sletna jogging byxor. Själv hade jag mina grymma stövla på mig och kände mig extra trendig ung och snygg när jag fick ställa mig bredvid dem. haha. Dock tyckte tjejerna bara det var roligt i 20 min så sen fick jag putta den tunga vagnen upp för backen till huset. Det var dagens tränings pass! Kvällen har varit lungn och jag och Makenzie har legat i min säng och pratat om björnar. I typ 2 timmar. Björnar är fascinerande ska ni veta, helst om man är 3 år. Var på ett spinning pass idag. Måste man ha det i ett rum som har speglar i både tak och väggar? Seriöst, jag vill inte se mig själv svettig och grann från ALLA vinklar.. Gillade inte alls det. Snackade med Malin och vi ska försöka fixa in ett Ikea besök nästa vecka! Åh längtar såååå efter det. Ska köpa massa svenska saker och bara njuta. Blir nog garanterat att vi är där hela dagen. Underbart..









1 kommentar: