11.10.2010

"Vi behöver organisera"

Okej idag hände det. Fick lite hemlängtan.. Hade flickorna hela förmiddagen och det gick kanon, men sen kändes allt bara trist för ett tag. Gick snabbt över dock, helst när jag fick skypa med min bästabästabästa vän Lovisa! Som vanligt gör hon alltid min dag bättre. Så med ny energi sa jag till mamman att om jag ska kunna klä barnen så måste vi verkligen organisera i gradroben för där var så galet mycket barnkläder. Så hela eftermiddagen gick åt till att gå igenom allt. Efteråt gav mamman mig ett stort leende och förklarade att nu är morgondagen räddad då vi självklart måste åka och shoppa mer kläder nu när de får plats. haha skön är hon. Efter kvällsmaten ville jag till gymmet. Bryton följde med vilket jag är glad för då jag aldrig skulle ha hittat själv! Efter 45 min på gymmet drog vi inom Target innan vi körde hem och köpte vatten. Påminner om Gekås då de verkligen har allt där. Känner redan nu att det kommer bli en av mina favorit affärer. Fick veta idag att i början av december ska vi på en skid weekend till något ställe ( dock vet jag inte namnet) men bara för två dagar. Visade en bild på en jätte mysig stuga som vi ska bo i. Hela släkten ska typ med så det kan bli kul! Idag var jag inte alls på blogg humör utan nu ska jag krypa ner i min king size bed och vakna utvilad för att äta en grym frukost och sen förhoppningsvis bränna pengar på mitt nya amerikanska credit card. Nya tag!

                                          Organisera!

/ kajsa

2 kommentarer:

  1. Jag sa ju att Target är braaa ;)

    SvaraRadera
  2. Hej Kajsa!
    Shit vad roligt att läsa din blogg. Blir grymt avundsjuk på dig....Du verkar ha det kanon bra!
    sköt om dig!

    Kram madde

    SvaraRadera