11.19.2010

Fredag

Mys fredag idag. Var på sago stund med flickorna på morgonen. Träffade en grymt skön amerikansk tjej i min ålder och hon och jag ska fixa ihop till en playdate med barnen. Sen skulle Kenzie till sin mormor så jag och Lola drog till Tacoma mall och mötte upp mamman. Där blev det lite shopping, dock hittade jag "bara" två tröjor. När man går omkring och shoppar med en ubersöt unge på armen blir man väldigt populär.. Många som också misstog henne för min. NEJ tack inte riktigt än! Sen kom min LCC Shelly hit idag så vi fick pratat av oss lite om hur vi tycker allt går. So far so good. Eftersom vi nästan var barnfria idag drog vi och åt thai mat och efteråt ville de ha glass. 20 min med bil var det värt, för jag klev in i himmelriket. Ben and Jerry! Ångrar till tusen att jag inte hade kameran med mig.. Imon ska jag och mamman till gymmet och trimma efter alla go saker ikväll! Ledig på förmiddagen och jobbar på kvällen då de ska ha en date igen. Var nyss inne och kollade på aftonbladets sida. Jag är helt frånkopplad från den "riktiga" världen. De enda nyheterna jag följer här är skvaller.. Idag när vi mötte en av mammans vännina på hm så var typ samtalsämnet " Eva och Tony ska skiljas, sååå synd." Det är vad vi i Sverige kallar ett I-lands problem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar